Sunday, October 9, 2011

My Rainbow Life (Part 2)

Aku, Cintya Putri Perdana. Belum berubah nama dan ga bakal berubah nama. :)
I love to do many things: writing, handcrafting, blogging (yang ini baru, peralihan dari diary :D). More.
Dulu sempet berpikir bahwa I have to have a job which is my hobby. I must be have a big big passion to do that.
But, man propose, God dispose. Now I'm a part of broadcast media industry. A very little part. Stop.
Beberapa hari lalu, Edy, one of my bestie, diterima jadi reporter SCTV. Great? Sure. That's what he wants.
Aku jadi kepikiran cita-cita lama: being a writer. Can I? I do wish. Dan sebenernya, aku pikir aku bukan orang yang kejar karir. I mean such a higher position. No. Aku mau nantinya jadi ibu rumah tangga, urus suami dan anak. But it's a BIG NO NO if u think that I love to be an ordinary housewife. Aku mau jadi ibu rumah tangga yang penulis, handcrafter, apalagi ya? Banyaaakkk. But I'll do love to be a GREAT MOM!
Sekiaaan curhat hari ini. Kerja lagiiii... :)
P.S : Thank u, Blogger for being my cute diary.

No comments:

Post a Comment